FAQ

Jag behöver hjälp. Hur gör vi enklast?

Jag behöver hjälp. Hur gör vi enklast? Börja med att söka efter tips och vägledning via sökfönstret eller bläddra bland de olika avdelningarna samt via vår FAQ (https://helpdesk.nutid.se/905117-FAQ) för information om de mest vanliga situationerna som kan uppkomma. Har det uppstått ett problem med kassan finns också många lösningar i vår avdelning för felsökningstips (https://helpdesk.nutid.se/659521-Fels%C3%B6kningstips). Ny användare? Är du ny användare av PC-Kassa rekommenderar vi att d...

Hur hittar jag information på FAQ-sidan?

Hur hittar jag information på FAQ-sidan? FAQ ( Frequently Asked Questions / Vanliga Frågor och Svar) Här finns frågor och svar för många av de mest vanligt förekommande situationer som kan uppstå. Det går bra att både söka eller bläddra efter innehåll. Sök efter valfritt ämne i sökfönstret eller bläddra genom att öppna FAQ-menyn nedanför och öppna därefter relevant kategori. Bläddra bland mängder av vanligt förekommande frågor och svar! (http://helpdesk.nutid.se/905117-FAQ)

Hur startar man chatt med en tekniker?

Hur startar man chatt med en tekniker? Det går bra att starta en teknikerchatt både via supportportalen på nätet men också direkt igenom PC-Kassa. Välj det alternativ som passar! Chatta via nätet på till exempel mobiltelefon, dator eller surfplatta. Supportportalen och chatten på nätet nås genom att surfa in på www.kassasupport.se (https://www.kassasupport.se/). Klicka där på knappen [SUPPORTPORTALEN] Längst upp i fönstret syns knappen för chatten. Tryck på denna och chatfönstret öppnas...