My tickets
Submit ticket
Login
Hur väljer jag kundkategori på en kund?
Home
>
FAQ
>
Kunder och Faktura
>
Hur väljer jag kundkategori på en kund?
Börja med att öppna ditt kundregister och öppna upp kundkortet på relevant kund. Längre upp till vänster finns en rullista där man kan välja vilken kategori kunden ska vara kopplad till.
Updated:
May 06, 2021
Other Articles
Hur kan man hantera automatisk rensning av kunduppgifter? (GDPR och relaterade inställningar)
Kan man ställa in en logga som visas på mina fakturor?
Kan man skapa en knapp som tar bort kundkoppling på ett pågående kvitto? Som exempel ifall man har identifierat fel kund och inte vill slå om hela kvittot.
Kan jag ställa in vilka varugrupper som ska generera poäng / vara bonusgrundande vid försäljning till identifierad kund?
Finns där något sätt i kassan att hantera handpenning? T.ex. om jag vill att kunden ska lämna ett förskott inför kommande köp.
Hur ändrar man hur mycket poäng som ska genereras vid försäljning till kund?
Kan man skicka E-Faktura via PC-Kassa?
Långt ner på fakturorna från kassan finns ett stort tomt fält. Vad kan jag använda detta till?
Vad är bonuspoäng eller poäng för något på kundkortet?
Vad är en kundkategori?